From: Miro Volčanšek
Sent: Thursday, March 31, 2016 8:03 AM
To: Vatovec matej
Cc: vatovec matej
Subject: Fw: 2. tir ponovno
G. Vatovec!
To sem vam hotel še včeraj poslati, pa sem Šuligoju pomotoma pripel napačno
priponko. Je pa pomembno radi izračuna cene dvotirne proge.
Sem star in utrujen, vi pa mladi in močni. Želim, da bi vam uspelo prebiti
oklep njihove superiornosti, da bodo pokazali da obstaja druga varianta nove pol
cenejše in bolj infrastrukturne dvotirne proge.
pa lepo pozdravljeni!
Miro Volčanšek
From: Miro Volčanšek
Sent: Wednesday, March 16, 2016 8:12 AM
To: boris šuligoj
Subject: Fw: 2. tir ponovno
Pošiljam kot posreduj, da imate tudi spremni dopis.
LP!
Volčanšek
From: Miro Volčanšek
Sent: Monday, September 28, 2015 9:40 PM
To: cerar
miro
Subject: 2. tir ponovno
Dopis Premieru - veza
2.tir!
Prosim, potrdite prejem
pošte in jo spravite do Premiera.
Spoštovani
predsednik vlade g. Cerar!
Dva meseca je odkar sem vam poslal odprto pismo na temo 2. tir. Torej Premier in
njegov kabinet se z navadnim državljanom ne pogovarja. Če je to donekle
razumljivo za samega predsednika vlade in njegovo angažiranje, pa
to nikakor ni opravičilo za
njegov kabinet. Zato vas ima, zato ste tu. Koliko vas
je?
Takšen vtis daje vaše zavijanje v molk. Nekaj ali nekoga
prikrivate oziroma pokrivate. Pa še drugačne neprijetne občutke in špekulacije
ustvarjate.
Hipoteza 1: Skupina visoke stroke na ministrstvu je
prigrabila oblast in ob pomoči stricev na SŽ manipulira že 4 ministre (in
vlade). Prav ta grupa je lagodno živela ob tem projektu celo desetletje skupaj z
zunanjimi sodelavci je zapravila 50 mio €, pa sedaj nima projekta za izvedbo za
normalni denar. Hoče obraniti svojo superiornost in
pozicijo.
Manj verjetno.
Hipoteza 2: Z ministrom ste se dogovorili da bo z vsemi
mogočimi načini zavlačeval in odlagal rešitev te zahtevne investicije, ker ni
denarja. Bolj verjetno -
ampak ta minister pretirava.
Hipoteza 3: Nasprotujete investiciji.
Ne verjamem, ker poznate pozitivne efekte
investicijskega zagona na izhod
iz krize.
Iskanje zasebnega partnerja, koncesionarja na aktualnem
projektu in izhodiščih je jalov posel. Koncesionar bo moral
vložiti recimo 1,4 milijarde €, da bo vozil vlake navzgor. Mes bo "brez vlaganj"
vozil vlake navzdol po obstoječi progi, zaviral in ustvarjal reverzibilno
energijo, ki jo bo prodajal koncesionarju. Takšnega koncesionarja ni na svetu,
ne na Balkanu, niti v Butalah.
Slišati je, da
boste ponovno razpisali recenzijo obstoječe vzorne
projektne dokumentacije z namenom
ugotavljanja velikosti projektirane investicije. Škoda
denarja – glej priloga – cena
dvotirne
proge.docx.
To je samo ena postavka, ki jo bo recenzija med drugim
ugotovila. Projekt bo torej stal še več od obravnavanih
1.400 mio €
Slovenija je resnično mala država. Večji del aktivne
projektantske specializirane stroke je pri tem projektu že
sodeloval. Zato sedaj lojalno molčijo. Le sprožite
razpravo, v nekem trenutku bodo vsi tisti, ki niso sodelovali tudi pri izboru
trase in umeščanju "navohali", da bo
možno izdelati še en projekt. Takrat se bodo oglasili in
podprli predlagani "b" scenarij za
realno polovično ceno.
Mislim, da je najboljša moja modelna predlagana Y
rešitev!
Prilagam nekaj ugotovitev za lažje razumevanje
celote.
Pa lepo pozdravljeni!
Miro Volčanšek
Priloga:
cena dvotirne
proge.docx.
priložene
ugotovitve.
Ni komentarjev:
Objavite komentar