From: Miro Volcansek [mailto:miro.volcansek@amis.net]
Sent: Thursday, December 20, 2018 7:58 AM
To: Alenka Bratušek (Alenka.bratusek@gov.si); alenka.marovt@pop-tv.si; bogdan.zgonc@fgg.uni-lj.si; bogdan.zgonc@siol.net; boris.suligoj@delo.si; Dario.kocjancic@gmail.com; Darja.Kocjan@gov.si; emilmilan.pintar@siol.net; ficko (Gregor.ficko@jkp-radlje.si); gp.drsc@gov.si; gp.kpv@gov.si; gp@dz-rs.si; igor.zorcic@dz-rs.si; Info@pop-tv.si; Jernej Pavlič (jernej.pavlic@gov.si); Marjan Šarec (marjan.sarec@gov.si); matej.t.vatovec@gmail.com; matej.tasner-vatovec@dz-rs.si; matej.tonin@dz-rs.si; Mateja.babic@delo.si; matjaz.han@dz-rs.si; 'Matjaž Hanžek (matjaz.hanzek@dz-rs.si)'; milan.brglez@dz-rs.si; 'tomaz.gantar@dz-rs.si'; Urbas Uroš (uros.urbas@delo.si)
Subject: FW: Še enkrat resnica 2t
Sent: Thursday, December 20, 2018 7:58 AM
To: Alenka Bratušek (Alenka.bratusek@gov.si); alenka.marovt@pop-tv.si; bogdan.zgonc@fgg.uni-lj.si; bogdan.zgonc@siol.net; boris.suligoj@delo.si; Dario.kocjancic@gmail.com; Darja.Kocjan@gov.si; emilmilan.pintar@siol.net; ficko (Gregor.ficko@jkp-radlje.si); gp.drsc@gov.si; gp.kpv@gov.si; gp@dz-rs.si; igor.zorcic@dz-rs.si; Info@pop-tv.si; Jernej Pavlič (jernej.pavlic@gov.si); Marjan Šarec (marjan.sarec@gov.si); matej.t.vatovec@gmail.com; matej.tasner-vatovec@dz-rs.si; matej.tonin@dz-rs.si; Mateja.babic@delo.si; matjaz.han@dz-rs.si; 'Matjaž Hanžek (matjaz.hanzek@dz-rs.si)'; milan.brglez@dz-rs.si; 'tomaz.gantar@dz-rs.si'; Urbas Uroš (uros.urbas@delo.si)
Subject: FW: Še enkrat resnica 2t
Vsem naslovnikom!
Tako vsi sedaj dobite še to 7. Cirkularno pismo. Torej kot
rečeno si izberite koliko ste krivi ali sokrivi, odgovorni ali soodgovorni.
Nobeno gradbeno dovoljenje res ni vredno recimo 600 mio €, kolikor prihrani
zamenjava projekta! To je približno izkupiček prodaje NLB, bilo je mnogo
govorjenja konstruktivnega in jalovega. Pri vseh teh zasranih političnih
manipulacijah je najbolj zanimivo kako vam sporočijo »to je tabu tema ne
postavljajte neprijetnih vprašanj«. Urednikom režimskih časopisov pa, »da ne
boste pisali o slabo vodenem projektu«. Hvaležen bom, če mi bo ta fenomen kdo
od vas razložil.
Pravica ( oblast ) še ni končala in (ne bo) kaznovala
Zidarja za njegovo kartelno delitev dela, ki je Slovenijo stala reci 2
milijardi pri avtocestnem programu, ko se očitno pojavlja nova kartelna
formacija, ki hoče spet dirigirati in služiti » + 20%« pri državnih
investicijah. Da kartelno dogovarjanje daje + 20% je bila javna tajna takratnih
poslo vodečih struktur v gradbeništvu. Zaustavite jih dokler je še čas, tudi
pri 2. cevi predora Karavanke. Vidite, zamenjava projekta pri 2. Tiru prekine
tudi nastavljene vezi in sprege kartelne naveze in celo kavne skodelice za
svežo kavico ( beri provizijo) , ki običajno priteče od velikih vrtalcev
predorov.
Vesele praznike pa srečno in politično bolj uspešno novo
leto 2019, več poguma za tabu teme!
Lepo pozdravljeni!
Miro Volčanšek
From: Miro Volcansek [mailto:miro.volcansek@amis.net]
Sent: Wednesday, December 5, 2018 8:14 AM
To: Alenka Bratušek (Alenka.bratusek@gov.si)
Cc: Jernej Pavlič (jernej.pavlic@gov.si)
Subject: FW: Še enkrat resnica 2t
Sent: Wednesday, December 5, 2018 8:14 AM
To: Alenka Bratušek (Alenka.bratusek@gov.si)
Cc: Jernej Pavlič (jernej.pavlic@gov.si)
Subject: FW: Še enkrat resnica 2t
jernej.pavlic@gov.si za ga. ministrico
Spoštovana ga. Ministrica!
Vi veste kaj vse sem se trudil v preteklih štirih letih, da
bi vaše prepričal, da je zlo v napačnem projektu, ker sem vas vse skozi
obveščal. Če nič drugega lahko zahtevate, da se mi vaši zahvalijo in z nekaj
stavki razložijo zakaj moji predlogi in teze niso uporabni, zakaj je to tabu
tema? Nobeno gradbeno dovoljenje res ni vredno recimo 600 mio €, kolikor
prihrani zamenjava projekta!
Pa lepo pozdravljeni!
Miro Volčanšek
From: Miro Volcansek [mailto:miro.volcansek@amis.net]
Sent: Wednesday, December 5, 2018 8:11 AM
To: Marjan Šarec (marjan.sarec@gov.si)
Cc: gp.kpv@gov.si
Subject: Še enkrat resnica 2t
Sent: Wednesday, December 5, 2018 8:11 AM
To: Marjan Šarec (marjan.sarec@gov.si)
Cc: gp.kpv@gov.si
Subject: Še enkrat resnica 2t
gp.kpv@gov.si
Za g. Premiera!
Spoštovani g. Premier!
Še enkrat vam direktno pošiljam, ker verjetno ne utegnete
brati pp29, starejšo verzijo, ki ni lektorirana, je pa bolj zgovorna. Je tudi
zadosti pomembno in morate vedeti. Nobeno gradbeno dovoljenje ni vredno recimo
600 mio €, kolikor prihrani zamenjava projekta G. Premier Šarec, verjetno ne
morete razumeti kaj vam pripovedujem, ker se s tem niste ukvarjali. Je pa to
rešitev za pravi 2. tir. Zahtevajte od vaše stroke, da vam razložijo moje
predloge in teze. Korošci imamo zanimiv pregovor; Izkazalo se bo ali sem
zaslužil šus ali kolajno.(v praksi običajno oba falita!)
Tako sem zaključil z koprsko progo in strategijo razvoja.
Kitajcem bom poslal ko boste pričeli s pripravljalnimi deli, nepotrebnim
agresivnim posegom v prostor. Če menite, da ni dobro pošiljati Kitajcem pa mi javite.
Pa lepo pozdravljeni!
Miro Volčanšek
Prilogi:
·
Še enkrat res.2t
Vsa resnica 2t RESNICA 2. TIRA, še enkrat!
Spoštovana g.
Premier Šarec in ga. Ministrica Bratušek! (poslano 19.09.08 )
Če boste
izbrali pravo traso in projekt, boste našli tudi prostor za sodelovanje z
Madžari in Trstom.
Tudi pri
3. razvojni osi morate zaključiti, izbrati. Drži ampak tu ste pokazali vse
možne sveže variante s prednostmi in slabostmi.
Izbrati je treba. Pri železnici pa vlečete isto 15 do 20 let zastarelo verzijo in kažete tistih 6
osnovnih zastarelih variant obdelanih pred 15 in več leti. Leben pa govori o 17
variantah. ( najbolj transparenten projekt?) Postavite stroki zahtevo, da se
izdela primerjalna analiza obeh variant, komparacija prednosti in slabosti. Tudi
za dvotirno progo po uradni tunelski varianti rabite novo DPN in gradbeno
dovoljenje. V nov postopek DPN in gradb, dovoljenja naj gre pol cenejša varianta, tista, ki prej prinese transportne kapacitete Luki
in tista, ki prinese največ strateških prednosti. ( »Prelocira« Koper ob koridorno
progo). (Ni pravljica!). Nekaj takega, analizo mi je obljubil dr. Zgonc že
pred dvema letoma, da bo dal svojemu diplomantu za doktorat. Žal potem nič,
morda jo vaši imajo, pa jo skrivajo?
Danes testira
logistično propustnost skozi Slovenijo ZDA odnosno njena NATO vojska. Čez
kakšno leto bo te transportne zmožnosti testiral nekdo drugi. Ker nas Slovenijo
imajo radi, ne, ker smo v osredju mehkega trebuha Evrope, ker je skozi Tržaški
zaliv najbližje do Srednje Evrope, Madžarske, Slovaške, Ukrajine itd. Ali nas
bo spet obšla tudi Svilna pot? Ker ne znamo postaviti pravilne razvojne
strategije? O nižinski Vipavski varianti Trst Podnanos Borovnica je pisal že g.
Nagode pred 2. svetovno vojno. ( 50 km namesto 140 km, 30 minut namesto 3 ure?)
Stisnite že to svojo okostenelo stroko z dr. Zgoncem in vodstvom SŽ vred! Potem
vam bodo povedali resnico.
Nehajte se že
oklepati trase postavljene pred več kot 15 leti. Takrat verjetno ni bilo boljše
variante, danes pa je! Če bi kdo takrat govoril o Vipavski varianti, bi se mu
verjetno smejali. Pa vendar, ti silni tuneli pomenijo 35 do 40 % te
»futuristične« proge. Tisti, ki mislijo na konkurenčno prednost Luke zardi
tunelov, ki Trstu ne bodo dostopni, so milo rečeno naivni.
Postavljate se
z novo garnituro Ljubljana Trst Ronke Videm. Niti besedice pa, da je bila
ukinjena zaradi »rikverc« odseka Nabrežina Trst, ki podaljša čas vožnje za
skoraj 1 uro. Zato so jo Italijani ukinili, in ko bo ponovno nerentabilna, jo
bodo spet. Nič ne rabi lepa nova garnitura, samo začasno, potem ne bo rešila
problema. Poudarim, razmislite, rešitev je v prestavitvi koridorne proge Divača
Kozina Koper Trst in dalje Ronke Benetke ….Milano.
Treba je
menjati traso in projekt, klub zapravljenim 60 mio € (deli tega, zemljišča, del
projekta, itd bo uporabno). Sicer bo nastala velika napaka večja od TEŠ6, ker
gre za strateško bodočnost železniškega križa. Bomo ali ne bomo sestava
modernega železniškega omrežja TEN-T (tudi svilne poti), na relaciji koridorja
Benetke Ljubljana Madžarska Slovaška Ukrajina in dalje? Ali bomo prometno
zastareli otok in neka ovinkasta obvoznica preko kraške planote dolžine 3 ure namesto 30 minut. Če vas bo zanimalo
več, najdete na mojem blogu www.mirobrdinje.blogspot.si
Gre za
gospodarsko dolgoročno preveč pomembno potezo, da bi se šli nekih pritlehnih
kompromisov pod mizo z Cerarjevimi. Ali
bomo železniško zaostala balkanska državica z
nekoliko modificiranim železniškim križem bivše Avstoogerske - tudi
5 oz. 6 koridor, ter zgradili silno
modern, silno drag tunelski priključni slepi industrijski tir in imeli
preobremenjene avtoceste?
( Morda bomo čez 20, 30 let zaradi naraščajočih potreb
vseeno gradili moderno železniško dolinsko »avtocesto« skozi Vipavsko dolino in
se s tem se vključili v evropsko TNT-T omrežje hitrih ravninskih prog. V tem
slučaju pa bomo te sline tunele prepustili gojiteljem gob šampionov in bomo
največji proizvajalec gob v Evropi.)
Mislim, da mi
bo preostalo le, da vse skupaj res pošljem Kitajcem, da nam bodo oni s svojo
ponudbo povedali, kakšno dvotirno progo potrebujemo. Uvideli bodo strategijo v
Vipavski varianti in videli logiko prestavitve koridorne proge. Očitno smo
Slovenci usojeni, da slabo ali napačno izbiramo ključne velike projekte, manjka
nam velikopoteznosti.
Pa lepo
pozdravljeni! Na
Ravnah, oktobra 2018
Miro Volčanšek
VSA RESNICA 2. TIRA
From: Miro Volcansek [mailto:miro.volcansek@amis.net]
Sent: Wednesday, July 11, 2018 8:13 AM
To: luka Koper (EU-projekti@luka-kp.si)
Subject: FW: Resnica o 2. tiru
Sent: Wednesday, July 11, 2018 8:13 AM
To: luka Koper (EU-projekti@luka-kp.si)
Subject: FW: Resnica o 2. tiru
Spoštovani!
Luka koper je nedvomno življenjsko zainteresirana za
strateški razvoj železniške mreže. To sigurno drži tudi za novo vodstvo.
Matičeve sem vseskozi obveščal o mojih ugotovitvah in predlogih, največ preko
Čertaličeve. Niso se odzivali, verjetno je imel g. Matič dosti svojih
problemov. Kako boste vi reagirali bomo videli. Zato vam na vaš novi
naslov pošiljam zadnje gradivo.
Pa lepo pozdravljeni!
Miro Volčanšek
From: Miro Volcansek
[mailto:miro.volcansek@amis.net]
Sent: Tuesday, July 10, 2018 8:04 AM
To: alenka.bratusek@dz-rs.si; alenka.marovt@pop-tv.si; bogdan.zgonc@fgg.uni-lj.si; bogdan.zgonc@siol.net; boris.suligoj@delo.si; Dario.kocjancic@gmail.com; Darja.Kocjan@gov.si; emilmilan.pintar@siol.net; gp.drsc@gov.si; gp.kpv@gov.si; gp@dz-rs.si; igor.zorcic@dz-rs.si; Info@pop-tv.si; masa.certalic@luka-kp.si; matej.t.vatovec@gmail.com; matej.tasner-vatovec@dz-rs.si; matej.tonin@dz-rs.si; Mateja.babic@delo.si; matjaz.han@dz-rs.si; Matjaž Hanžek (matjaz.hanzek@dz-rs.si); milan.brglez@dz-rs.si; simona.kustec-lipicer@dz-rs.si; tomaz.gantar@dz-rs.si
Subject: FW: Resnica o 2. tiru
Sent: Tuesday, July 10, 2018 8:04 AM
To: alenka.bratusek@dz-rs.si; alenka.marovt@pop-tv.si; bogdan.zgonc@fgg.uni-lj.si; bogdan.zgonc@siol.net; boris.suligoj@delo.si; Dario.kocjancic@gmail.com; Darja.Kocjan@gov.si; emilmilan.pintar@siol.net; gp.drsc@gov.si; gp.kpv@gov.si; gp@dz-rs.si; igor.zorcic@dz-rs.si; Info@pop-tv.si; masa.certalic@luka-kp.si; matej.t.vatovec@gmail.com; matej.tasner-vatovec@dz-rs.si; matej.tonin@dz-rs.si; Mateja.babic@delo.si; matjaz.han@dz-rs.si; Matjaž Hanžek (matjaz.hanzek@dz-rs.si); milan.brglez@dz-rs.si; simona.kustec-lipicer@dz-rs.si; tomaz.gantar@dz-rs.si
Subject: FW: Resnica o 2. tiru
Tako, sedaj sem poslal v vednost poleg naslovnikom
tudi vam. Sedaj imate komplet gradivo in se lahko začnete spraševati koliko ste
krivi ali sokrivi, odgovorni ali soodgovorni za zavožen slabo voden projekt 2.
tira.
Pa lepo pozdravljeni!
Miro Volčanšek
From: Miro Volcansek [mailto:miro.volcansek@amis.net]
Sent: Monday, July 9, 2018 8:22 AM
To: mirko.volcansek@gmail.com
Subject: FW: Resnica o 2. tiru
Sent: Monday, July 9, 2018 8:22 AM
To: mirko.volcansek@gmail.com
Subject: FW: Resnica o 2. tiru
From: Miro Volcansek [mailto:miro.volcansek@amis.net]
Sent: Monday, July 9, 2018 8:21 AM
To: Mateja.babic@delo.si
Cc: boris.suligoj@delo.si
Subject: FW: Resnica o 2. tiru
Sent: Monday, July 9, 2018 8:21 AM
To: Mateja.babic@delo.si
Cc: boris.suligoj@delo.si
Subject: FW: Resnica o 2. tiru
Ga. Mateja!
Tema bi verjetno pasala v vašo rubriko.
Morda imate nekaj vpliva na urednika Urbasa?
G. Šuligoj!
Profesionalni? Novinar mora vedeti!
Pa lepo pozdravljena!
Miro Volčanšek
From: Miro Volcansek [mailto:miro.volcansek@amis.net]
Sent: Monday, July 9, 2018 8:14 AM
To: Sarec Marjan (marjan.sarec@strankalms.si); Šarec Marjan (info@strankalms.si)
Cc: marjan sarec (marjan.sarec@dz-rs.si); alenka.marovt@pop-tv.si; simona.toplak@finance.si; Urbas Uroš (uros.urbas@delo.si)
Subject: Resnica o 2. tiru
Sent: Monday, July 9, 2018 8:14 AM
To: Sarec Marjan (marjan.sarec@strankalms.si); Šarec Marjan (info@strankalms.si)
Cc: marjan sarec (marjan.sarec@dz-rs.si); alenka.marovt@pop-tv.si; simona.toplak@finance.si; Urbas Uroš (uros.urbas@delo.si)
Subject: Resnica o 2. tiru
Resnica o 2.
tiru!
LMŠ, predsednik
Marjan Šarec, verjetni mandatar, odborniki in poslanci!
Ta tema je ena
med njimi, ki jo boste morali uskladiti. Zato je pomembno da veste. Tu se ne
boste uskladili, razen če boste pristali na Cerarjevo zavoženo verzijo.
(kabinet v
odstopu ima komplet gradivo. Verjetno g. Aleksander, tudi g. Cerkovnik in dir.
Darja Kocjan. Večji del je tudi na mojem blogu. Tudi vaši so pogajalci ga
imajo, gospoda Tonin, Han, Vatovec, Zorčič.)
in
odgovornim
urednikom Dela , Financ in Alenki Marovt!
V prilogi vam
pošiljam dopis ga. Alenki Bratušek, na katerega se ni odzvala. Zato tudi nisem
izvzel zasebne konotacije.
Nihče noče
uvideti, da se uporablja napačna trasa in projekt. Vsi se hočete okititi z
»velikim graditeljem«, ki je pričel z gradnjo če tudi z napačnim 2x
dražjim projektom z bahaškimi nepotrebnimi predori, ki bodo nekoč odveč! Največ
je kriv g. Cerar, ki ni zmogel Kača, Aleksandra in avtokrata v sebi.
Pišem vam
zato, da ne boste mogli ubežati odgovornosti, ko bo gradnja sama pokazala vse
neumnosti tega projekta in seveda svojo ceno. Ker verjetno tudi sedaj ne boste
reagirali, bom to pisanje razposlal še na običajne naslovnike skupine 2. Tir.
Vsak sam najbolje ve za svojo odgovornost in kam, če se bo lahko skril. Star
sem, naveličan, s kronično boleznijo, rabim duševni mir in moram se otresti
tega bremena. Nimam Kovačićeve energije. Verjetno bom vse poslal tudi na
Kitajsko veleposlaništvo, da bodo oni v svoji ponudbi potem Sloveniji pokazali
kaj je prava nova dvotirna Koprska proga. Slovenska stroka in odgovorna
politika to sicer vesta, pa trmasto vztrajajo vsi, ker se bojijo priznati
pretekle napake, (ob njih 10 letno lagodno življenje) in se bojijo sami svoje
birokracije v novem postopku gradbenega dovoljenja. Neodgovorno vodstvo SŽ pa
se pri sebi smehlja, kar naj gradi »bedasta država«, bomo imeli vsaj začetek
»modern«. (Slišati je, da jim boste
prenesli investitorstvo? Prenesite jim tudi odgovornost o pravilnosti izbora
trase in projekta – pa se ne bodo več smehljali?)
Ja gospod
»profi« Šuligoj. Z vsakim vlakom za Trst, Benetke, Milano Paris,… bi se lahko
odpeljal domov v Koper. Vsak potnik za Trst…..Milano….Paris bi se peljal skozi
Koper. To je koridorna proga. Razni kopalni in podobni vlaki na priključnem
slepem tiru, če tudi »zlatem« podzemnem, je bolj slaba tolažba! (Morda bi morali
eni verziji pripeti rdečo zvezdo in drugi domobransko kokardo – potem bi pa vsi
hiteli in veliko pisali?)
Pa lepo
pozdravljeni!
Miro
Volčanšek
p.s.
Ta dopis bo
poskrbel, da se obveščeni in posebej tisti, ki ste odgovorni, ne boste mogli
sprenevedati in skriti, ko se bo resnica, ki jo sedaj nočete slišati,
pokazala skozi gradnjo. Žal bo za pravo progo takrat prepozno.
Resnica
o 2. Tiru
Poslano
po mailu 22.5. in 30.5. 2018
Spoštovana
ga. Alenka Bratušek!
Ker sem
sicer med vašimi simpatizerji vas bom opozoril na napako, ki jo delate. Gre za
vaše zmotno prepričanje, da ni več mogoče zamenjati traso in projekt: Cerar
sedaj že direktno laže, da bo dvotirno progo zgradil za 980 mio €. Da, lahko bi
jo po moji varianti. Aktualna varianta bo stala 1,4 milijarde € enotirna in
slabe 2 milijardi dvotirna varianta, ki je ni mogoče graditi po tem projektu in
tem gradbenemu dovoljenju. Leben bolj previdno govori o enotirni progi in
razširjenemu profilu druge cevi. Tu je pravilno vaše stališče o nujni finančni
preverbi. (Verjetno bo najbolje stisniti Cerkovnika, da se izkašlja?).
Končni cilj je dolinska varianta Vipavske
»avtocestne« železnice verjeto čez nekje 20 do 40 let, odvisno od hitrosti
rasti azijskih, kitajskih gospodarstev. To je zalogaj 3,5 do 4 milijarde €, ki
jih danes pač ne zmoremo. To bo verjetno tudi naloga nekakšnega 2tdk-ja in koncesij. Ti, današnji
silni predori bi pomenili že poseg med
Trstom in Podnanosom. Takšni predori se gradijo skozi gorske pregrade, če se na
drugi strani potem nadaljuje nižinska »avtocestna« železnica. Ta naša bo od
Trsta do Borovnice dolga dobrih 50 km, dva predora po20 in 30 km. Sedaj je Za
vzpon na kraško planoto do Divače in potem vijuganje po planoti med 430 in 530
n.m. višine dolžine skupaj cca 140 km. Zato so takšni tuneli nepotrebna
afnarija. Peljite se na izlet na Koroško, Ravne. Peljite se
od Pliberka skozi Mitleren, mimo križišča pri
vasi Kuhnsdorf dalje proti Klopinskemu jezeru St. Kanciana, dalje proti
Juntalu vse do Galicije,
vse ob gradnji nove proge. Videli boste kaj pomeni hitra moderna železnica. Nazaj se vrnete
preko Jezerskega. Videli boste kako se gradi železniška »avtocesta« po
najenostavnejšem ravninskem polju v Podjuni. Dobili boste občutek o silnem
neumnem nepotrebno dragem posegu čez zahtevni kraški rob 450 n.m.
Pojmi
koridorjev:
V ekonomskem smislu
govorimo o blagovno-prometnem koridorju skozi severni Jadran, Koper in Trst,
(V. In Vl. Koridor, ne glede na prevozno sredstvo).
V tehnično železniškem smislu pa je
koridorna proga (Milano, Torino,)
Benetke – Nabrežina – Divača – Ljubljana in dalje Sredna Evropa. Koper je na
priključnem tiru do Divače 46 km. (koridorna
proga bi bila, če bi tekla iz Benetk preko morja v Koper in dalje Divača…) Tudi
Trst je na priključnem »rikverc« tiru do Nabrežine 10 km. Zato tudi Trst nima
nekih pametnih potniških vlakovnih zvez z Ljubljano, Zagrebom in dalje. Tudi
Reka – Pivka je priključni tir cca 50
km.
Po moji
varianti je poleg polovične cene za klasično dvotirno progo pomembno predvsem,
da se prestavi koridorna proga in sta posledično in Trst in Koper »prelocirana«
neposredno ob novo koridorno progo. Kakšne prednosti so to glej gradivo na
mojem blogu, www.mirobrdinje.blogspot.si
poglavje dopis Hanu.
Mehki trebuh Evrope: Trst
in Koper, severni del Tržaškega zaliva ima geostrateško najbolj ugodno lego v
Evropi – mehki trebuh. Zato bodo blagovni tokovi tu najbolj hitro naraščali. Tu
je in še bo tendenca po nekakšnem evropskem »HongKongu«. Zato je realno
pričakovati skupni interes Trsta in Slovenije ( Kopra) za končno dolinsko
varianto koridorne proge po Vipavski varianti in tudi za klasično koridorno
dvotirno progo po mojem predlogu kot rešitev za časovno premostitev do Vipavske
variante. (20 do recimo 30,40 let). Ta poseg tudi popravlja težave sedanjih
zatečenih rešitev in je v interesu zlasti Kopra. Luka Trst že ima dvotirno
progo do Divače in tudi svojo pontebbano. Pridobi zlasti za potniški promet, ki
je sedaj zavrt. Ni pa nujno, da bo enak interes izkazala država Italija v želji
za novo luko nekje ob Tržiču (Montfalcone),
vezano za pontebbano in hitro novo Avstrijsko progo. (Morda bo vse
skupaj z novo luko vred komaj zadostno?).
Razlaga
dr. Zgonc
Tehnična terminologija,
parametri in izrazoslovje pri železnicah je zahtevno in nam ostalim komaj kaj
razumljivo. Dr. Zgonc to objavi v svojem članku INTEROPERABILNOST ŽELEZNIŠKEGA SISTEMA IN ODPRTA VPRAŠANJA
PRI NJENEM UVAJANJU : v 10. št
gradbenega vestnika. Pazljivo preberite članek prof. dr. Bogdana Zgonca,
najdete ga tudi na spletu.
Govori
tudi o nadogradnji obstoječe proge v dvotirno in upravnem postopku. (Gradbena
prijava?) On je idejni avtor aktualne variante sprejete pred več kot 15 leti.
Zato jo še vedo zagovarja. Stisniti ga bo treba, da bo povedal današnjo
resnico. Tudi Mes-a in njegovega Verliča, ki vodi železniški prometni inštitut
bo treba nekoliko pritisniti, da bodo pojasnili resnico in kaj je prav za
Slovenske železnice. Ali je v Sloveniji še kakšen nevtralen ugleden strokovnjak
za železnice, ki bi lahko bil konzultant, žal ne vem. Morda vam pravega
priporoči Violeta Bulc, verjetno ga ima. Res sta bili nekakšni rivalki, ampak
obe imata interes za pravo progo v Sloveniji.
Dr.
Zgonc vas bo poskušal odpraviti s »prepustite stroki«. In tu je glavno zlo, da
so vsi od aktivne stroke tako ali drugače sodelovali pri tem nesrečnem 2. Tiru,
sedaj pa lojalno »modro molčijo«. Ampak prav ta stroka je zakuhala to
situacijo. Za priključni industrijski tir bodo gradili železniško (enotirno)
avtocesto? Ta gradnja bi mora biti sestavni del vseh rekonstrukcij na železniškem križu, koridorju in v
kompatibilnem »b« standardu. To mora financirati država kot vse ostalo. Javno -
zasebna in druga partnerstva (tudi Trst, Madžarska itd.) pa kot koncesionarska
družba naj pripravlja gradnjo Vipavske železniške »avtoceste«.
Glede
vipavske variante ve povedati precej dr. Umek.
Toliko,
če vam bo zanimivo in boste povzeli kot svoj program. Potem vam bom tudi
prišepnil prijem, ki bo za polovico skrajšal potrebne aktivnosti na novem
postopku za gradbeno dovoljenje.
Pa lepo
pozdravljeni!
Miro
Volčanšek
Spoštovani!
Pred
tednom sem ga. Alenki poslal ta dopis na njen poslanski mail. Morda ga ne
utegne odpirati v tej volilni gužvi. Dajte ji ta dopis, dobro bi bilo, da ga
prebere.
Pa lepo
pozdravljeni!
Miro
Volčanšek
Ni komentarjev:
Objavite komentar