Sent: Thursday, September 07,
2017 8:58 PM
To: Alenka Bratušek ; boris šuligoj ; cerar miro ; gp.drsc@gov.si ; certalic masa ; darja kocjan min.ZI ; Darjo Kocjančič ; gantar tomaz ; han matjaz ; igor zorcic ; infrastr.odb. DZ ; mirko volcansek ; tonin matej ; Vatovec matej ; Zgonc Bogdan ; zgonc bogdan
Subject: Fw: gradivo 2. tir za
ga. Marovt
Sent: Wednesday, September
06, 2017 8:08 AM
Subject: Fw: gradivo 2. tir za
ga. Marovt
Sent: Tuesday, August 01,
2017 8:14 AM
Subject: Fw: gradivo 2. tir za
ga. Marovt
Ne vem kateri je vaš pravi naslov.
LP
LP
Sent: Tuesday, August 01,
2017 8:11 AM
Subject: gradivo 2. tir za ga.
Marovt
Prosim, posredujte gradivo
ga. Alenki Marovt, avtorici 24ur fokus 2. tir in njenim sodelavcem.
Spoštovana ga. Alenka
Marovt!
Všeč mi je bila vaša
predstavitev 2. Tira v 24ur fokus, oba
dela. Poglobili ste se in bili tam na gradbišču, razumeli boste kaj vam
pripovedujem. Mogoče vam bo dovolj zanimivo moje poslano gradivo, za 3. Del
fokusa. Čas bo primeren v kampanji za sicer nepotreben referendum. Saj smo
menda vsi Slovenci za novo koprsko progo, samo za pravo, normalno dvotirno, ne
enotirno žel avtocesto z vsemi dodatnimi neumnostmi. Vendar Avtokrata Cerarja
in njegove ni mogoče spraviti v normalno smer.
Zaustaviti ga bo treba, če tudi s sicer nepotrebnim referendumom.
Prosim, javite mi, če se
boste odločili pripraviti Foxus3 oddajo ali drugače objaviti gradivo. Če
slučajno ne boste objavljali, bom objavil pismo bralca v Delu in poslal gradivo
Kovačiču za njegovo kampanjo, kar pa mi ni najbolj všeč. Obvestil bom tudi
tiste (odgovorne), ki sem jih že seznanil s cirkularnim dopisom
Morda ponovno zastavite
vprašanje Lebenu, ki je zelo pedantno
naučeno ponavljal, da razširitev servisnega predora na polni vozni profil stane
samo 87 mio (nisem siguren če sem si številko dobro zapomnil?), da ga ne bi
pozneje kdo povprašal za zdravje. Verjetno je imel v mislih samo strošek
vrtanja predora, vse druge stroške dogradnje dvotirnosti pa je zamolčal. Morda
je obljuba dvotirnosti brez izvedbe v ozadju zgolj igra, ki naj potolaži Črno
Kalce. Ostalo pa bo pri obstoječi progi. Zanimivo
bi bilo Patrika Vlačiča vprašati kako so ga šarmirali s silno strokovnostjo in
super modernim projektom, pa tudi Omerzela, ministra v vladi Alenke Bratušek
TUDI Kač bo zanimiv, kako
bo pojasnil slabo vodenje projekta, neumnosti z dvojnimi premostitvami. Že v
času Avstro Ogrske so enotirne proge gradili s premostitvami in tuneli za
možnost dvotirne dogradnje, glej Soška in Koroška proga.
Ergo: Torej je še čas da se napačna trasa in projekt opusti in se po
hitrem postopku umesti in projektira nova rešitev dvotirne proge po “b”
standardu hitre dvopasovnice po mojem predlogu ali po predlogu dr. Duhovnika.
Obe verziji sta pol cenejši in hitrejši za 2 do 3 leta , ko luka prej dobi
potrebne železniške kapacitete. Verjetno pa imajo na DRI ju še kakšno tretjo
verzijo, pa jo skrivajo. Dobro destletje je nekaj 10 ljudi, večina
specializirane stroke lagodno živelo na tem in ob tem projektu. Vsi ti sedaj na
vse pretege ….. Ko bo čez kakšno leto ali dve neka druga komisija iskala
akterje, ki so botrovali zasranemu 2. Tiru, kam se bodo skrili?
Nekaj let pozneje bomo
hoteli ne hoteli morali opustiti dotrajani 1. Tir. Če se bo sedaj gradilo po
veljavnem projektu, bomo čez nekaj let gradili 3. tir, tretjo novo samostojno
enotirno progo po tretji trasi!
Slike niso najboljše, ker
ste bili tam imate morda boljše slike ali pa boste za oddajo posebej kaj
posneli. Na mojem blogu mirobrdinje.blogspot.si
odprite tudi leto 2016, našli boste nekaj zanimive korespondence.
Zagotovo imate še druge
zanimivosti in novosti.
Pa lepo pozdravljeni!
Miro Volčanšek
P.s.:
Pozneje vam pošljem še
cirkularni dopis odgovornim, tako kot je bil poslan, seveda brez kakršnega koli
odgovora. Lahko mi pošljete še kakšno vprašanje, morda imam odgovor.
Priloge:
·
Pismo
občana
·
Priloga
slike
Pisma bralcev - 2.tir železnica avtocesta?
G. Premier Cerar – Še vedno mislim, da so
vas zmanipulirali in sedaj vi manipulirate svoje sledilce v SMC in koalicijskih strankah, z » ….najbolj
transparentnim projektom,….sedaj ali nikoli….«.
Usedite
se v avto in se zapeljite v Avstrijo na Koroško na ogled gradnje železniške
avtoceste. S sabo vzemite Lebena, Kača,
Cerkovnika in še koga.Peljite se od Pliberka skozi Mitleren, mimo križišča
pri vasi Kuhnsdorf dalje proti
Klopinskemu jezeru St. Kanciana, dalje proti Juntalu vse do Galicije,
vse ob gradnji nove proge. Videli boste kaj pomeni hitra moderna
železnica. Uporabljal bom cestno
izrazoslovje, kar nam laikom s področja železnic lepše ponazori zahtevnost.
Tehnični parametri železniške stroke so bolj zahtevni in manj razumljivi.
Videli boste gradnjo v enostavnem ravninskem terenu in dobili pravo predstavo
kaj je železniška avtocesta.
Vprašanje sedaj glasi:
Zakaj
moramo graditi žel. Avtocesto »A« standard po najtežjem terenu preko kraškega
roba? Zakaj, če ostali del koridorne proge vse do Madžarske in proti Dunaju, po
vseh predvidenih rekonstrukcijah, ne bo presegel »B« standarda moderne hitre
dvopasovnice z izven nivojskimi križanji? Tako vsaj sledi iz strategije razvoja
železniškega omrežja. Ko bo če bo čez recimo 50 let prišlo do gradnje nižinske
žel. avtoceste z 250 km/h na 5 koridorju, potem bo to verjetno preko Vipavske
doline in Vrhnike. (Pomeni nekako 2 predora a la Semmeing ) Torej ne več preko
Divače z 435 m n.v., pravi dr. Umek v svojem zanimivem prispevku. (2. tir DK bo
neuporaben kot sedanja stara iztrošena proga?). Tega seveda v strategiji
razvoja žel. Omrežja žal ni najti?
Videli boste še eno
dodano neumnost.
Naša žel. avtocesta bo imela posebne premostitve ločene mostove za vsak tir
posebej, ker slabo vodeni projekt ni predvidel poznejše dogradnje drugega tira.
Tudi kratki nekaj 10 ali 100 m tunelčki bodo dvocevni iz istega razloga. Takšne
»objestnosti« si še Avstrija ni privoščila. Torej bo potrebno spremeniti
projekt in seveda gradbeno dovoljenje. G. Kač bo moral ponovno odpreti svojo
famozno sobo z dokumentacijo za gradbeno dovoljenje, ki jo pokazal na POP tv v
oddaji 24ur fokus 9.t.m. Joj me joj, kaj
bo to stalo! Najmanj 2 milijardi. V teh investicijskih ocenah je verjeti Kaču,
ker njegovi inženirji nočejo, da jih bi pozneje klicali na odgovornost kot pri
TEŠ6
Tudi
prikaz te sobe je bila posebna manipulacija. Ne vemo kaj vse je v tisti množici
fasciklov, vem pa nekaj. Gradbeno dovoljenje za kanalizacijo 10 hiš ima 10
strani. Bistva je za eno stran, v ostalih 9 pa so preslikave parc. številk,
lastniki, mejaši, prepisi vlog in vseh soglasij ki so bila v postopkih. Pred 20
leti ko so pisali gradb. dovoljenja ročno na pisalni stroj je tako dovoljenje
imelo eno stran in pol.
G. Igor Zorčič, naročite avtobus in
odpeljite svoje strankarske kolege, Hanove demokrate in Upokojence na isti
izlet oziroma ekskurzijo. Naj vidijo kaj so in bodo pokorno izglasovali. Kot
parlamentarcem vam bo graditelj morda celo omogočil voden ogled, morda boste
lahko celo postavljali vprašanja. Ustvarili si boste pravo sliko, ne bo vam
treba več slepo verjeti. Morda bo potem odpadel
tudi nepotreben referendum in nepotreben dodaten konflikt obeh
političnih opcij.
Ja še to. Leben pravi proučili smo 6
uradnih variant in še 11 ostalih, skupaj 17, ni druge cenejše trase. Zakaj niso
proučili še moje 18., ki jim jo ponujam že 3 leta, ki sem jo slučajno našel.
Dvotirna proga za 814 mio €, brez dodatnih zajl, za vleko. Kako taka trasa
zgleda lahko vidite na mojem blogu www.mirobrdinje.blogspot.si
Pa verjetno obstaja še kakšna rešitev za
dostojne denarje, tudi brez dodatne zajle, ki je verjetno le prevelik
eksperiment za tako pomembno investicijo. Če se bo gradilo po veljavnem
projektu, bomo nekaj let pozneje gradili 3. tir, tretjo samostojno enotirno
progo po tretji trasi!
Na Ravnah na Koroškem, julij 2017
Miro Volčanšek
Nekaj slik in
komentarjev – za lažje razumevanje:
Trasa gradnje hitre železnice v Avstriji, v Podjuni:
To je trasa skozi Podjuno, ki je v gradnji in
primerna za ogled, da človek dobi pravo sliko kaj je žel. Avtocesta. Predlagam
takšno pot: Preko Velenja v Pliberk (boste tudi mimogrede videli zakaj korošci
potrebujemo hitro cesto). Od Pliberka proti Mitlernu, tik pred vasjo 100m levo
do trase v začetni gradnji, nazaj in do križišča Kuhnsdorf in potem dalje St.
Kanzian, odcepi Srejach, ……… in dalje proti Galiciji.
Dvotirna premostitev reke Drave v Podjuni.:
Na naši avtocesti 2.tir bomo pod AC viaduktom na
Črnem Kalu imeli 2 taka enotirna mostova paralelno, ker projekt ni pripravljen
za poznejšo dogradnjo dvotirnosti. Nujno bo pre projektiranje in novo grad.
dovoljenje.
Zelo verjetno so si Kačevi za take odločitve takšnih
projektov pridobili sklepe ministrov in takratne vlade. To je torej kritje, ne
argument. Ampak predloge sklepov je moral nekdo iz stroke pripraviti in
prepričati »zmanipulirati« politike. Zanimivo bi bilo Patrika Vlačiča vprašati
kako so ga šarmirali s silno strokovnostjo in super modernim projektom?
Spodni ustroj je zaključen
s asfaltiranim planumom v nagibu. Verjetno za večjo kompaktnost in boljše odvodnjavanje.
Na ta planum pride sedaj gramozna greda in kompleten dvotirni železniški
ustroj.
Tudi takšne premostitve in
tunelčke bomo mi imeli duplirane, kdo bo odgovarjal. Takšna dvtirna žel. Avtocesta bo realno stala preko 2 milijardi €.
Tudi ministra Omerzela v vladi Alenke Bratušek bi
bilo zanimivo slišati. Kako so njega prepričali in zakaj ni naročil recenzije?
Miro Volčanšek
Ni komentarjev:
Objavite komentar