petek, 30. marec 2018

Cirkularno pismo 3


Sent: Thursday, September 07, 2017 8:58 PM
Subject: Fw: gradivo 2. tir za ga. Marovt



Sent: Wednesday, September 06, 2017 8:08 AM
Subject: Fw: gradivo 2. tir za ga. Marovt



Sent: Tuesday, August 01, 2017 8:14 AM
Subject: Fw: gradivo 2. tir za ga. Marovt

Ne vem kateri je vaš pravi naslov.
LP

Sent: Tuesday, August 01, 2017 8:11 AM
Subject: gradivo 2. tir za ga. Marovt



Prosim, posredujte gradivo ga. Alenki Marovt, avtorici 24ur fokus 2. tir in njenim sodelavcem.

Spoštovana ga. Alenka Marovt!

Všeč mi je bila vaša predstavitev  2. Tira v 24ur fokus, oba dela. Poglobili ste se in bili tam na gradbišču, razumeli boste kaj vam pripovedujem. Mogoče vam bo dovolj zanimivo moje poslano gradivo, za 3. Del fokusa. Čas bo primeren v kampanji za sicer nepotreben referendum. Saj smo menda vsi Slovenci za novo koprsko progo, samo za pravo, normalno dvotirno, ne enotirno žel avtocesto z vsemi dodatnimi neumnostmi. Vendar Avtokrata Cerarja in njegove ni mogoče spraviti v normalno smer.  Zaustaviti ga bo treba, če tudi s sicer nepotrebnim referendumom.

Prosim, javite mi, če se boste odločili pripraviti Foxus3 oddajo ali drugače objaviti gradivo. Če slučajno ne boste objavljali, bom objavil pismo bralca v Delu in poslal gradivo Kovačiču za njegovo kampanjo, kar pa mi ni najbolj všeč. Obvestil bom tudi tiste (odgovorne), ki sem jih že seznanil s cirkularnim dopisom
Morda ponovno zastavite vprašanje Lebenu,  ki je zelo pedantno naučeno ponavljal, da razširitev servisnega predora na polni vozni profil stane samo 87 mio (nisem siguren če sem si številko dobro zapomnil?), da ga ne bi pozneje kdo povprašal za zdravje. Verjetno je imel v mislih samo strošek vrtanja predora, vse druge stroške dogradnje dvotirnosti pa je zamolčal. Morda je obljuba dvotirnosti brez izvedbe v ozadju zgolj igra, ki naj potolaži Črno Kalce. Ostalo pa bo pri obstoječi progi. Zanimivo bi bilo Patrika Vlačiča vprašati kako so ga šarmirali s silno strokovnostjo in super modernim projektom, pa tudi Omerzela, ministra v vladi Alenke Bratušek
TUDI Kač bo zanimiv, kako bo pojasnil slabo vodenje projekta, neumnosti z dvojnimi premostitvami. Že v času Avstro Ogrske so enotirne proge gradili s premostitvami in tuneli za možnost dvotirne dogradnje, glej Soška in Koroška proga.

Ergo: Torej je še čas da se napačna trasa in projekt opusti in se po hitrem postopku umesti in projektira nova rešitev dvotirne proge po “b” standardu hitre dvopasovnice po mojem predlogu ali po predlogu dr. Duhovnika. Obe verziji sta pol cenejši in hitrejši za 2 do 3 leta , ko luka prej dobi potrebne železniške kapacitete. Verjetno pa imajo na DRI ju še kakšno tretjo verzijo, pa jo skrivajo. Dobro destletje je nekaj 10 ljudi, večina specializirane stroke lagodno živelo na tem in ob tem projektu. Vsi ti sedaj na vse pretege ….. Ko bo čez kakšno leto ali dve neka druga komisija iskala akterje, ki so botrovali zasranemu 2. Tiru, kam se bodo skrili?
Nekaj let pozneje bomo hoteli ne hoteli morali opustiti dotrajani 1. Tir. Če se bo sedaj gradilo po veljavnem projektu, bomo čez nekaj let gradili 3. tir, tretjo novo samostojno enotirno progo po tretji trasi!

Slike niso najboljše, ker ste bili tam imate morda boljše slike ali pa boste za oddajo posebej kaj posneli. Na mojem blogu mirobrdinje.blogspot.si odprite tudi leto 2016, našli boste nekaj zanimive korespondence.

Zagotovo imate še druge zanimivosti in novosti.

Pa lepo pozdravljeni!
Miro Volčanšek

P.s.:
Pozneje vam pošljem še cirkularni dopis odgovornim, tako kot je bil poslan, seveda brez kakršnega koli odgovora. Lahko mi pošljete še kakšno vprašanje, morda imam odgovor.

Priloge:
·         Pismo občana
·         Priloga slike

Pisma bralcev - 2.tir železnica avtocesta?

G. Premier Cerar – Še vedno mislim, da so vas zmanipulirali in sedaj vi manipulirate svoje sledilce  v SMC in koalicijskih strankah, z » ….najbolj transparentnim projektom,….sedaj ali nikoli….«.
Usedite se v avto in se zapeljite v Avstrijo na Koroško na ogled gradnje železniške avtoceste. S sabo vzemite Lebena,  Kača, Cerkovnika in še koga.Peljite se od Pliberka skozi Mitleren, mimo križišča pri  vasi Kuhnsdorf dalje proti Klopinskemu jezeru St. Kanciana, dalje proti Juntalu vse do Galicije, vse ob gradnji nove proge. Videli boste kaj pomeni hitra moderna železnica.  Uporabljal bom cestno izrazoslovje, kar nam laikom s področja železnic lepše ponazori zahtevnost. Tehnični parametri železniške stroke so bolj zahtevni in manj razumljivi. Videli boste gradnjo v enostavnem ravninskem terenu in dobili pravo predstavo kaj je železniška avtocesta.

Vprašanje sedaj glasi:
Zakaj moramo graditi žel. Avtocesto »A« standard po najtežjem terenu preko kraškega roba? Zakaj, če ostali del koridorne proge vse do Madžarske in proti Dunaju, po vseh predvidenih rekonstrukcijah, ne bo presegel »B« standarda moderne hitre dvopasovnice z izven nivojskimi križanji? Tako vsaj sledi iz strategije razvoja železniškega omrežja. Ko bo če bo čez recimo 50 let prišlo do gradnje nižinske žel. avtoceste z 250 km/h na 5 koridorju, potem bo to verjetno preko Vipavske doline in Vrhnike. (Pomeni nekako 2 predora a la Semmeing ) Torej ne več preko Divače z 435 m n.v., pravi dr. Umek v svojem zanimivem prispevku. (2. tir DK bo neuporaben kot sedanja stara iztrošena proga?). Tega seveda v strategiji razvoja žel. Omrežja žal ni najti?
Videli boste še eno dodano neumnost. Naša žel. avtocesta bo imela posebne premostitve ločene mostove za vsak tir posebej, ker slabo vodeni projekt ni predvidel poznejše dogradnje drugega tira. Tudi kratki nekaj 10 ali 100 m tunelčki bodo dvocevni iz istega razloga. Takšne »objestnosti« si še Avstrija ni privoščila. Torej bo potrebno spremeniti projekt in seveda gradbeno dovoljenje. G. Kač bo moral ponovno odpreti svojo famozno sobo z dokumentacijo za gradbeno dovoljenje, ki jo pokazal na POP tv v oddaji  24ur fokus 9.t.m. Joj me joj, kaj bo to stalo! Najmanj 2 milijardi. V teh investicijskih ocenah je verjeti Kaču, ker njegovi inženirji nočejo, da jih bi pozneje klicali na odgovornost kot pri TEŠ6
Tudi prikaz te sobe je bila posebna manipulacija. Ne vemo kaj vse je v tisti množici fasciklov, vem pa nekaj. Gradbeno dovoljenje za kanalizacijo 10 hiš ima 10 strani. Bistva je za eno stran, v ostalih 9 pa so preslikave parc. številk, lastniki, mejaši, prepisi vlog in vseh soglasij ki so bila v postopkih. Pred 20 leti ko so pisali gradb. dovoljenja ročno na pisalni stroj je tako dovoljenje imelo eno stran in pol.

G. Igor Zorčič, naročite avtobus in odpeljite svoje strankarske kolege, Hanove demokrate in Upokojence na isti izlet oziroma ekskurzijo. Naj vidijo kaj so in bodo pokorno izglasovali. Kot parlamentarcem vam bo graditelj morda celo omogočil voden ogled, morda boste lahko celo postavljali vprašanja. Ustvarili si boste pravo sliko, ne bo vam treba več slepo verjeti. Morda bo potem odpadel  tudi nepotreben referendum in nepotreben dodaten konflikt obeh političnih opcij.

Ja še to. Leben pravi proučili smo 6 uradnih variant in še 11 ostalih, skupaj 17, ni druge cenejše trase. Zakaj niso proučili še moje 18., ki jim jo ponujam že 3 leta, ki sem jo slučajno našel. Dvotirna proga za 814 mio €, brez dodatnih zajl, za vleko. Kako taka trasa zgleda lahko vidite na mojem blogu  www.mirobrdinje.blogspot.si
 Pa verjetno obstaja še kakšna rešitev za dostojne denarje, tudi brez dodatne zajle, ki je verjetno le prevelik eksperiment za tako pomembno investicijo. Če se bo gradilo po veljavnem projektu, bomo nekaj let pozneje gradili 3. tir, tretjo samostojno enotirno progo po tretji trasi!

Na Ravnah na Koroškem, julij 2017
Miro Volčanšek

Nekaj slik in komentarjev – za lažje razumevanje:

Trasa gradnje hitre železnice v Avstriji, v Podjuni:



To je trasa skozi Podjuno, ki je v gradnji in primerna za ogled, da človek dobi pravo sliko kaj je žel. Avtocesta. Predlagam takšno pot: Preko Velenja v Pliberk (boste tudi mimogrede videli zakaj korošci potrebujemo hitro cesto). Od Pliberka proti Mitlernu, tik pred vasjo 100m levo do trase v začetni gradnji, nazaj in do križišča Kuhnsdorf in potem dalje St. Kanzian, odcepi Srejach, ……… in dalje proti Galiciji.

Dvotirna premostitev reke Drave v Podjuni.:



Na naši avtocesti 2.tir bomo pod AC viaduktom na Črnem Kalu imeli 2 taka enotirna mostova paralelno, ker projekt ni pripravljen za poznejšo dogradnjo dvotirnosti. Nujno bo pre projektiranje in novo grad. dovoljenje.








Zelo verjetno so si Kačevi za take odločitve takšnih projektov pridobili sklepe ministrov in takratne vlade. To je torej kritje, ne argument. Ampak predloge sklepov je moral nekdo iz stroke pripraviti in prepričati »zmanipulirati« politike. Zanimivo bi bilo Patrika Vlačiča vprašati kako so ga šarmirali s silno strokovnostjo in super modernim projektom?







Spodni ustroj je zaključen s asfaltiranim planumom v nagibu. Verjetno za večjo kompaktnost in boljše odvodnjavanje. Na ta planum pride sedaj gramozna greda in kompleten dvotirni železniški ustroj.



Tudi takšne premostitve in tunelčke bomo mi imeli duplirane, kdo bo odgovarjal. Takšna dvtirna žel. Avtocesta bo realno stala preko 2 milijardi €.

Tudi ministra Omerzela v vladi Alenke Bratušek bi bilo zanimivo slišati. Kako so njega prepričali in zakaj ni naročil recenzije?

Miro Volčanšek


Ni komentarjev:

Objavite komentar