petek, 17. maj 2019

CIRKULARNO PISMO št. 7



Vsem naslovnikom!
Tako vsi sedaj dobite še to 7. Cirkularno pismo. Torej kot rečeno si izberite koliko ste krivi ali sokrivi, odgovorni ali soodgovorni. Nobeno gradbeno dovoljenje res ni vredno recimo 600 mio €, kolikor prihrani zamenjava projekta! To je približno izkupiček prodaje NLB, bilo je mnogo govorjenja konstruktivnega in jalovega. Pri vseh teh zasranih političnih manipulacijah je najbolj zanimivo kako vam sporočijo »to je tabu tema ne postavljajte neprijetnih vprašanj«. Urednikom režimskih časopisov pa, »da ne boste pisali o slabo vodenem projektu«. Hvaležen bom, če mi bo ta fenomen kdo od vas razložil.
Pravica ( oblast ) še ni končala in (ne bo) kaznovala Zidarja za njegovo kartelno delitev dela, ki je Slovenijo stala reci 2 milijardi pri avtocestnem programu, ko se očitno pojavlja nova kartelna formacija, ki hoče spet dirigirati in služiti » + 20%« pri državnih investicijah. Da kartelno dogovarjanje daje + 20% je bila javna tajna takratnih poslo vodečih struktur v gradbeništvu. Zaustavite jih dokler je še čas, tudi pri 2. cevi predora Karavanke. Vidite, zamenjava projekta pri 2. Tiru prekine tudi nastavljene vezi in sprege kartelne naveze in celo kavne skodelice za svežo kavico ( beri provizijo) , ki običajno priteče od velikih vrtalcev predorov.
Vesele praznike pa srečno in politično bolj uspešno novo leto 2019, več poguma za tabu teme!
Lepo pozdravljeni!
Miro Volčanšek
From: Miro Volcansek [mailto:miro.volcansek@amis.net]
Sent: Wednesday, December 5, 2018 8:14 AM
To: Alenka Bratušek (
Alenka.bratusek@gov.si)
Cc: Jernej Pavlič (
jernej.pavlic@gov.si)
Subject: FW: Še enkrat resnica 2t

jernej.pavlic@gov.si       za ga. ministrico
Spoštovana ga. Ministrica!
Vi veste kaj vse sem se trudil v preteklih štirih letih, da bi vaše prepričal, da je zlo  v napačnem projektu, ker sem vas vse skozi obveščal. Če nič drugega lahko zahtevate, da se mi vaši zahvalijo in z nekaj stavki razložijo zakaj moji predlogi in teze niso uporabni, zakaj je to tabu tema? Nobeno gradbeno dovoljenje res ni vredno recimo 600 mio €, kolikor prihrani zamenjava projekta!
Pa lepo pozdravljeni!
Miro Volčanšek
From: Miro Volcansek [mailto:miro.volcansek@amis.net]
Sent: Wednesday, December 5, 2018 8:11 AM
To: Marjan Šarec (
marjan.sarec@gov.si)
Cc:
gp.kpv@gov.si
Subject: Še enkrat resnica 2t

gp.kpv@gov.si     Za g. Premiera!
Spoštovani g. Premier!
Še enkrat vam direktno pošiljam, ker verjetno ne utegnete brati pp29, starejšo verzijo, ki ni lektorirana, je pa bolj zgovorna. Je tudi zadosti pomembno in morate vedeti. Nobeno gradbeno dovoljenje ni vredno recimo 600 mio €, kolikor prihrani zamenjava projekta G. Premier Šarec, verjetno ne morete razumeti kaj vam pripovedujem, ker se s tem niste ukvarjali. Je pa to rešitev za pravi 2. tir. Zahtevajte od vaše stroke, da vam razložijo moje predloge in teze. Korošci imamo zanimiv pregovor; Izkazalo se bo ali sem zaslužil šus ali kolajno.(v praksi običajno oba falita!)
Tako sem zaključil z koprsko progo in strategijo razvoja. Kitajcem bom poslal ko boste pričeli s pripravljalnimi deli, nepotrebnim agresivnim posegom v prostor. Če menite, da ni dobro pošiljati Kitajcem pa mi javite.
Pa lepo pozdravljeni!
Miro Volčanšek
Prilogi: 
·         Še enkrat res.2t
Vsa resnica 2t RESNICA 2. TIRA, še enkrat!
Spoštovana g. Premier Šarec in ga. Ministrica Bratušek! (poslano 19.09.08 )

Če boste izbrali pravo traso in projekt, boste našli tudi prostor za sodelovanje z Madžari in Trstom.
Tudi pri 3. razvojni osi morate zaključiti, izbrati. Drži ampak tu ste pokazali vse možne sveže variante s prednostmi in slabostmi.  Izbrati je treba. Pri železnici pa vlečete isto 15 do 20  let zastarelo verzijo in kažete tistih 6 osnovnih zastarelih variant obdelanih pred 15 in več leti. Leben pa govori o 17 variantah. ( najbolj transparenten projekt?) Postavite stroki zahtevo, da se izdela primerjalna analiza obeh variant, komparacija prednosti in slabosti. Tudi za dvotirno progo po uradni tunelski varianti rabite novo DPN in gradbeno dovoljenje. V nov postopek DPN in gradb, dovoljenja naj gre pol cenejša varianta, tista, ki prej prinese transportne kapacitete Luki in tista, ki prinese največ strateških prednosti. ( »Prelocira« Koper  ob koridorno progo). (Ni pravljica!). Nekaj takega, analizo mi je obljubil dr. Zgonc že pred dvema letoma, da bo dal svojemu diplomantu za doktorat. Žal potem nič, morda jo vaši imajo, pa jo skrivajo?
Danes testira logistično propustnost skozi Slovenijo ZDA odnosno njena NATO vojska. Čez kakšno leto bo te transportne zmožnosti testiral nekdo drugi. Ker nas Slovenijo imajo radi, ne, ker smo v osredju mehkega trebuha Evrope, ker je skozi Tržaški zaliv najbližje do Srednje Evrope, Madžarske, Slovaške, Ukrajine itd. Ali nas bo spet obšla tudi Svilna pot? Ker ne znamo postaviti pravilne razvojne strategije? O nižinski Vipavski varianti Trst Podnanos Borovnica je pisal že g. Nagode pred 2. svetovno vojno. ( 50 km namesto 140 km, 30 minut namesto 3 ure?) Stisnite že to svojo okostenelo stroko z dr. Zgoncem in vodstvom SŽ vred! Potem vam bodo povedali resnico.
Nehajte se že oklepati trase postavljene pred več kot 15 leti. Takrat verjetno ni bilo boljše variante, danes pa je! Če bi kdo takrat govoril o Vipavski varianti, bi se mu verjetno smejali. Pa vendar, ti silni tuneli pomenijo 35 do 40 % te »futuristične« proge. Tisti, ki mislijo na konkurenčno prednost Luke zardi tunelov, ki Trstu ne bodo dostopni, so milo rečeno naivni.
Postavljate se z novo garnituro Ljubljana Trst Ronke Videm. Niti besedice pa, da je bila ukinjena zaradi »rikverc« odseka Nabrežina Trst, ki podaljša čas vožnje za skoraj 1 uro. Zato so jo Italijani ukinili, in ko bo ponovno nerentabilna, jo bodo spet. Nič ne rabi lepa nova garnitura, samo začasno, potem ne bo rešila problema. Poudarim, razmislite, rešitev je v prestavitvi koridorne proge Divača Kozina Koper Trst in dalje Ronke Benetke ….Milano.
Treba je menjati traso in projekt, klub zapravljenim 60 mio € (deli tega, zemljišča, del projekta, itd bo uporabno). Sicer bo nastala velika napaka večja od TEŠ6, ker gre za strateško bodočnost železniškega križa. Bomo ali ne bomo sestava modernega železniškega omrežja TEN-T (tudi svilne poti), na relaciji koridorja Benetke Ljubljana Madžarska Slovaška Ukrajina in dalje? Ali bomo prometno zastareli otok in neka ovinkasta obvoznica preko kraške planote dolžine  3 ure namesto 30 minut. Če vas bo zanimalo več, najdete na mojem blogu www.mirobrdinje.blogspot.si
Gre za gospodarsko dolgoročno preveč pomembno potezo, da bi se šli nekih pritlehnih kompromisov pod mizo z Cerarjevimi. Ali bomo železniško zaostala balkanska državica z  nekoliko modificiranim železniškim križem bivše Avstoogerske - tudi 5 oz. 6 koridor, ter zgradili silno modern, silno drag tunelski priključni slepi industrijski tir in imeli preobremenjene avtoceste?
( Morda bomo čez 20, 30 let zaradi naraščajočih potreb vseeno gradili moderno železniško dolinsko »avtocesto« skozi Vipavsko dolino in se s tem se vključili v evropsko TNT-T omrežje hitrih ravninskih prog. V tem slučaju pa bomo  te sline tunele  prepustili gojiteljem gob šampionov in bomo največji proizvajalec gob v Evropi.)
Mislim, da mi bo preostalo le, da vse skupaj res pošljem Kitajcem, da nam bodo oni s svojo ponudbo povedali, kakšno dvotirno progo potrebujemo. Uvideli bodo strategijo v Vipavski varianti in videli logiko prestavitve koridorne proge. Očitno smo Slovenci usojeni, da slabo ali napačno izbiramo ključne velike projekte, manjka nam velikopoteznosti.

Pa lepo pozdravljeni!                                                                                                                Na Ravnah, oktobra 2018
Miro Volčanšek



VSA RESNICA 2. TIRA  
From: Miro Volcansek [mailto:miro.volcansek@amis.net]
Sent: Wednesday, July 11, 2018 8:13 AM
To: luka Koper (
EU-projekti@luka-kp.si)
Subject: FW: Resnica o 2. tiru
Spoštovani!
Luka koper je nedvomno življenjsko zainteresirana za strateški razvoj železniške mreže. To sigurno drži tudi za novo vodstvo. Matičeve sem vseskozi obveščal o mojih ugotovitvah in predlogih, največ preko Čertaličeve. Niso se odzivali, verjetno je imel g. Matič dosti svojih problemov.  Kako boste vi reagirali bomo videli. Zato vam na vaš novi naslov pošiljam zadnje gradivo.
Pa lepo pozdravljeni!
Miro Volčanšek

Tako, sedaj sem poslal v vednost poleg naslovnikom tudi vam. Sedaj imate komplet gradivo in se lahko začnete spraševati koliko ste krivi ali sokrivi, odgovorni ali soodgovorni za zavožen slabo voden projekt 2. tira.
Pa lepo pozdravljeni!
Miro Volčanšek 
From: Miro Volcansek [mailto:miro.volcansek@amis.net]
Sent: Monday, July 9, 2018 8:22 AM
To:
mirko.volcansek@gmail.com
Subject: FW: Resnica o 2. tiru
  
From: Miro Volcansek [mailto:miro.volcansek@amis.net]
Sent: Monday, July 9, 2018 8:21 AM
To:
Mateja.babic@delo.si
Cc:
boris.suligoj@delo.si
Subject: FW: Resnica o 2. tiru
Ga. Mateja!
Tema bi verjetno pasala v vašo rubriko. Morda imate nekaj vpliva na urednika Urbasa?
G. Šuligoj!    Profesionalni? Novinar mora vedeti!
Pa lepo pozdravljena!
Miro Volčanšek
From: Miro Volcansek [mailto:miro.volcansek@amis.net]
Sent: Monday, July 9, 2018 8:14 AM
To: Sarec Marjan (
marjan.sarec@strankalms.si); Šarec Marjan (info@strankalms.si)
Cc: marjan sarec (
marjan.sarec@dz-rs.si); alenka.marovt@pop-tv.si; simona.toplak@finance.si; Urbas Uroš (uros.urbas@delo.si)
Subject: Resnica o 2. tiru
Resnica o 2. tiru!
LMŠ, predsednik Marjan Šarec, verjetni mandatar, odborniki in poslanci!
Ta tema je ena med njimi, ki jo boste morali uskladiti. Zato je pomembno da veste. Tu se ne boste uskladili, razen če boste pristali na Cerarjevo zavoženo verzijo.
(kabinet v odstopu ima komplet gradivo. Verjetno g. Aleksander, tudi g. Cerkovnik in dir. Darja Kocjan. Večji del je tudi na mojem blogu. Tudi vaši so pogajalci ga imajo, gospoda Tonin, Han, Vatovec, Zorčič.)
 in
odgovornim urednikom  Dela , Financ in Alenki Marovt!
V prilogi vam pošiljam dopis ga. Alenki Bratušek, na katerega se ni odzvala. Zato tudi nisem izvzel zasebne konotacije.
Nihče noče uvideti, da se uporablja napačna trasa in projekt. Vsi se hočete okititi z »velikim graditeljem«, ki je pričel z gradnjo če tudi z napačnim  2x dražjim projektom z bahaškimi nepotrebnimi predori, ki bodo nekoč odveč! Največ je kriv g. Cerar, ki ni zmogel Kača, Aleksandra in avtokrata v sebi.
Pišem vam zato, da ne boste mogli ubežati odgovornosti, ko bo gradnja sama pokazala vse neumnosti tega projekta in seveda svojo ceno. Ker verjetno tudi sedaj ne boste reagirali, bom to pisanje razposlal še na običajne naslovnike skupine 2. Tir. Vsak sam najbolje ve za svojo odgovornost in kam, če se bo lahko skril. Star sem, naveličan, s kronično boleznijo, rabim duševni mir in moram se otresti tega bremena. Nimam Kovačićeve energije. Verjetno bom vse poslal tudi na Kitajsko veleposlaništvo, da bodo oni v svoji ponudbi potem Sloveniji pokazali kaj je prava nova dvotirna Koprska proga. Slovenska stroka in odgovorna politika to sicer vesta, pa trmasto vztrajajo vsi, ker se bojijo priznati pretekle napake, (ob njih 10 letno lagodno življenje) in se bojijo sami svoje birokracije v novem postopku gradbenega dovoljenja. Neodgovorno vodstvo SŽ pa se pri sebi smehlja, kar naj gradi »bedasta država«, bomo imeli vsaj začetek »modern«. (Slišati je, da jim boste prenesli investitorstvo? Prenesite jim tudi odgovornost o pravilnosti izbora trase in projekta – pa se ne bodo več smehljali?)
Ja gospod »profi« Šuligoj. Z vsakim vlakom za Trst, Benetke, Milano Paris,… bi se lahko odpeljal domov v Koper. Vsak potnik za Trst…..Milano….Paris bi se peljal skozi Koper. To je koridorna proga. Razni kopalni in podobni vlaki na priključnem slepem tiru, če tudi »zlatem« podzemnem, je bolj slaba tolažba! (Morda bi morali eni verziji pripeti rdečo zvezdo in drugi domobransko kokardo – potem bi pa vsi hiteli in veliko pisali?)
Pa lepo pozdravljeni!
Miro Volčanšek
p.s.
Ta dopis bo poskrbel, da se obveščeni in posebej tisti, ki ste odgovorni, ne boste mogli sprenevedati  in skriti, ko se bo resnica, ki jo sedaj nočete slišati, pokazala skozi gradnjo. Žal bo za pravo progo takrat prepozno.

Avast logo
Ta e-pošta je bila pregledana z Avast protivirusnim programom.
www.avast.com


Resnica o 2. Tiru
Poslano po mailu 22.5. in 30.5. 2018
Spoštovana ga. Alenka Bratušek!
Ker sem sicer med vašimi simpatizerji vas bom opozoril na napako, ki jo delate. Gre za vaše zmotno prepričanje, da ni več mogoče zamenjati traso in projekt: Cerar sedaj že direktno laže, da bo dvotirno progo zgradil za 980 mio €. Da, lahko bi jo po moji varianti. Aktualna varianta bo stala 1,4 milijarde € enotirna in slabe 2 milijardi dvotirna varianta, ki je ni mogoče graditi po tem projektu in tem gradbenemu dovoljenju. Leben bolj previdno govori o enotirni progi in razširjenemu profilu druge cevi. Tu je pravilno vaše stališče o nujni finančni preverbi. (Verjetno bo najbolje stisniti Cerkovnika, da se izkašlja?).
Končni cilj je dolinska varianta Vipavske »avtocestne« železnice verjeto čez nekje 20 do 40 let, odvisno od hitrosti rasti azijskih, kitajskih gospodarstev. To je zalogaj 3,5 do 4 milijarde €, ki jih danes pač ne zmoremo. To bo verjetno tudi naloga  nekakšnega 2tdk-ja in koncesij. Ti, današnji silni predori bi  pomenili že poseg med Trstom in Podnanosom. Takšni predori se gradijo skozi gorske pregrade, če se na drugi strani potem nadaljuje nižinska »avtocestna« železnica. Ta naša bo od Trsta do Borovnice dolga dobrih 50 km, dva predora po20 in 30 km. Sedaj je Za vzpon na kraško planoto do Divače in potem vijuganje po planoti med 430 in 530 n.m. višine dolžine skupaj cca 140 km. Zato so takšni tuneli nepotrebna afnarija. Peljite se na izlet na Koroško, Ravne. Peljite se od Pliberka skozi Mitleren, mimo križišča pri  vasi Kuhnsdorf dalje proti Klopinskemu jezeru St. Kanciana, dalje proti Juntalu vse do Galicije, vse ob gradnji nove proge. Videli boste kaj pomeni hitra moderna železnica. Nazaj se vrnete preko Jezerskega. Videli boste kako se gradi železniška »avtocesta« po najenostavnejšem ravninskem polju v Podjuni. Dobili boste občutek o silnem neumnem nepotrebno dragem posegu čez zahtevni kraški rob 450 n.m.
Pojmi koridorjev:
V ekonomskem smislu govorimo o blagovno-prometnem koridorju skozi severni Jadran, Koper in Trst, (V. In Vl. Koridor, ne glede na prevozno sredstvo).
V tehnično železniškem smislu pa je koridorna proga  (Milano, Torino,) Benetke – Nabrežina – Divača – Ljubljana in dalje Sredna Evropa. Koper je na priključnem tiru do Divače 46 km. (koridorna proga bi bila, če bi tekla iz Benetk preko morja v Koper in dalje Divača…) Tudi Trst je na priključnem »rikverc« tiru do Nabrežine 10 km. Zato tudi Trst nima nekih pametnih potniških vlakovnih zvez z Ljubljano, Zagrebom in dalje. Tudi Reka – Pivka je priključni tir cca  50 km.
Po moji varianti je poleg polovične cene za klasično dvotirno progo pomembno predvsem, da se prestavi koridorna proga in sta posledično in Trst in Koper »prelocirana« neposredno ob novo koridorno progo. Kakšne prednosti so to glej gradivo na mojem blogu, www.mirobrdinje.blogspot.si poglavje dopis Hanu.
Mehki trebuh Evrope: Trst in Koper, severni del Tržaškega zaliva ima geostrateško najbolj ugodno lego v Evropi – mehki trebuh. Zato bodo blagovni tokovi tu najbolj hitro naraščali. Tu je in še bo tendenca po nekakšnem evropskem »HongKongu«. Zato je realno pričakovati skupni interes Trsta in Slovenije ( Kopra) za končno dolinsko varianto koridorne proge po Vipavski varianti in tudi za klasično koridorno dvotirno progo po mojem predlogu kot rešitev za časovno premostitev do Vipavske variante. (20 do recimo 30,40 let). Ta poseg tudi popravlja težave sedanjih zatečenih rešitev in je v interesu zlasti Kopra. Luka Trst že ima dvotirno progo do Divače in tudi svojo pontebbano. Pridobi zlasti za potniški promet, ki je sedaj zavrt. Ni pa nujno, da bo enak interes izkazala država Italija v želji za novo luko nekje ob Tržiču (Montfalcone),  vezano za pontebbano in hitro novo Avstrijsko progo. (Morda bo vse skupaj z novo luko vred komaj zadostno?).
Razlaga dr. Zgonc
Tehnična terminologija, parametri in izrazoslovje pri železnicah je zahtevno in nam ostalim komaj kaj razumljivo. Dr. Zgonc to objavi v svojem članku INTEROPERABILNOST ŽELEZNIŠKEGA SISTEMA IN ODPRTA VPRAŠANJA PRI  NJENEM UVAJANJU : v 10. št gradbenega vestnika. Pazljivo preberite članek prof. dr. Bogdana Zgonca, najdete ga tudi na spletu.
Govori tudi o nadogradnji obstoječe proge v dvotirno in upravnem postopku. (Gradbena prijava?) On je idejni avtor aktualne variante sprejete pred več kot 15 leti. Zato jo še vedo zagovarja. Stisniti ga bo treba, da bo povedal današnjo resnico. Tudi Mes-a in njegovega Verliča, ki vodi železniški prometni inštitut bo treba nekoliko pritisniti, da bodo pojasnili resnico in kaj je prav za Slovenske železnice. Ali je v Sloveniji še kakšen nevtralen ugleden strokovnjak za železnice, ki bi lahko bil konzultant, žal ne vem. Morda vam pravega priporoči Violeta Bulc, verjetno ga ima. Res sta bili nekakšni rivalki, ampak obe imata interes za pravo progo v Sloveniji.
Dr. Zgonc vas bo poskušal odpraviti s »prepustite stroki«. In tu je glavno zlo, da so vsi od aktivne stroke tako ali drugače sodelovali pri tem nesrečnem 2. Tiru, sedaj pa lojalno »modro molčijo«. Ampak prav ta stroka je zakuhala to situacijo. Za priključni industrijski tir bodo gradili železniško (enotirno) avtocesto? Ta gradnja bi mora biti sestavni del vseh rekonstrukcij na  železniškem križu, koridorju in v kompatibilnem »b« standardu. To mora financirati država kot vse ostalo. Javno - zasebna in druga partnerstva (tudi Trst, Madžarska itd.) pa kot koncesionarska družba naj pripravlja gradnjo Vipavske železniške »avtoceste«.
Glede vipavske variante ve povedati precej dr. Umek.
Toliko, če vam bo zanimivo in boste povzeli kot svoj program. Potem vam bom tudi prišepnil prijem, ki bo za polovico skrajšal potrebne aktivnosti na novem postopku za gradbeno dovoljenje.
Pa lepo pozdravljeni!
Miro Volčanšek

Spoštovani!
Pred tednom sem ga. Alenki poslal ta dopis na njen poslanski mail. Morda ga ne utegne odpirati v tej volilni gužvi. Dajte ji ta dopis, dobro bi bilo, da ga prebere.
Pa lepo pozdravljeni!
Miro Volčanšek








Ni komentarjev:

Objavite komentar