sobota, 26. november 2016

2. tir

Spoštovani dr. Vatovec!

Sem videl, da ste imeli kongres stranke. Me pa zanima kaj ste storili oziroma kaj boste, če boste z najino temo  progo Di-Ko?  Če boste pisali poslansko vprašanje Cerarju in Gašperšiču, vam morda lahko pomagam v tehnični dikciji?

Pa lepo ozdravljeni!
Miro Volčanšek

…………………….

Ja, za revanžo mi morda lahko pojasnite glede na vašo izobrazbo fenomen zavijanja v molk. Zakaj vsi umolknejo, od Cerarja, njegovega kabineta, vlade, DRI-ja, vi, tudi novinarji, finance, Šuligoj, Igor Zorčič in njegovi odborniki. Zakaj raje preprosto ne odgovorijo; me ne zanima,..... ni moja tema...., je zame tehnično prezahtevno, me ne zanimajo take neumnosti in podobno. Cerar in njegov kabinet niti njihovega pregovornega "hvala za poslano, bomo temeljito proučili" ni zmogel. (ravno so sprejeli etični kodeks – dobil je 6 dopisov, tez in predlogov – niti vljudnostni HVALA niso zmogli!) Zakaj Igor Zorčič preprosto ni zahteval komentarja in odgovora od ministra in ministrstva.
V nekaj stavkih mi ta fenomen molka razložite, to mi ni jasno in me muči.

LP!
Volčanšek

Ni komentarjev:

Objavite komentar