sobota, 26. november 2016

5. dopis za 2. tir

Sent: Saturday, November 14, 2015 8:07 AM
Subject: 5. dopis za 2. tir
 
Kabinet predsednika vlade!
Prosim, spravite to pisanje do premiera g. Cerarja in potrdite prejem te pošte. Tokrat bo vesel tega branja.
Spoštovani predsednik vlade g. Cerar!
( 5. dopis za 2. tir )
Dejstvo je, da je v visoki odgovorni politiki prisotna pretežno humanistična, naravoslovna izobrazba in praksa. Privzgojen je tako zvani sistem hitrega branja in prisotna huda obremenitev z dnevno problematiko. Tu je verjetni razlog, da odgovorni težje hitro dojamejo strokovno zahtevne teze in predloge, ki zahtevajo poglobljeno branje in razmišljanje. Tu je verjetni vzrok molka na moja poslana gradiva in scenarij "B" za dvotirno progo Koper Divača.
Pripravil sem še eno shemo za lažje razumevanje ob hitrem branju. Seveda so moja obvladanja računalnika  omejena in zastarela. Predlagam, da od dir. Darje Kocjan zahtevate takšno podobno shemo izdelano z moderno računalniško grafiko in podkrepljeno z numeričnimi podatki prometnih študij. Količino vlakov na posameznih odsekih morda prikažejo z debelostjo črte, seveda, ob upoštevanju neke projekcije, morda 10 let. Potem bo zadeva jasna širšemu krogu. Saj je to osnovna naloga ministrstva, da poiščejo najboljše rešitve in jih nazorno prezentirajo odgovorni politiki. (Seveda, če  tak interes imajo ?). Prosim, tudi meni kopijo. Naj mi tudi odstopijo kopijo idejnega črtnega izrisa moje variante dvotirne proge in dvoetažne premostitve pri Črnem kalu. Po 5 mesecih to gotovo že imajo in točni izračun promilov tudi. Saj je to delo za izkušenega projektanta za 2 največ 3 dni.
Priloga kot v tekstu - shema strateških sprememb.
Pa lepo pozdravljeni!
Miro Volčanšek

Ni komentarjev:

Objavite komentar