sobota, 26. november 2016

2. tir ponovno

Sent: Thursday, March 31, 2016 8:03 AM
Subject: Fw: 2. tir ponovno
G. Vatovec!
To sem vam hotel še včeraj poslati, pa sem Šuligoju pomotoma pripel napačno priponko. Je pa pomembno radi izračuna cene dvotirne proge.
Sem star in utrujen, vi pa mladi in močni. Želim, da bi vam uspelo prebiti oklep njihove superiornosti, da bodo pokazali da obstaja druga varianta nove pol cenejše in bolj infrastrukturne dvotirne proge.
pa lepo pozdravljeni!
Miro Volčanšek
Sent: Wednesday, March 16, 2016 8:12 AM
Subject: Fw: 2. tir ponovno
Pošiljam kot posreduj, da imate tudi spremni dopis.
LP!
Volčanšek
Sent: Monday, September 28, 2015 9:40 PM
Subject: 2. tir ponovno
Dopis Premieru - veza 2.tir!
Prosim, potrdite prejem pošte in jo spravite do Premiera.

Spoštovani  predsednik vlade g. Cerar!

Dva meseca je odkar sem vam poslal  odprto pismo na temo 2. tir. Torej Premier in njegov kabinet se z navadnim državljanom ne pogovarja. Če je to donekle razumljivo za samega predsednika vlade in njegovo angažiranje, pa to nikakor ni opravičilo za njegov kabinet. Zato vas ima, zato ste tu. Koliko vas je?
Takšen vtis daje vaše zavijanje v molk. Nekaj ali nekoga prikrivate oziroma pokrivate. Pa še drugačne neprijetne občutke in špekulacije ustvarjate.

Hipoteza 1:  Skupina visoke stroke na ministrstvu je prigrabila oblast in ob pomoči stricev na SŽ manipulira že 4 ministre (in vlade). Prav ta grupa je lagodno živela ob tem projektu celo desetletje skupaj z zunanjimi sodelavci je zapravila 50 mio €, pa sedaj nima projekta za izvedbo za normalni denar. Hoče obraniti svojo superiornost in pozicijo. Manj verjetno.
Hipoteza 2:  Z ministrom ste se dogovorili da bo z vsemi mogočimi načini zavlačeval in odlagal rešitev te zahtevne investicije, ker ni denarja. Bolj verjetno - ampak ta minister pretirava.
Hipoteza 3:  Nasprotujete investiciji. Ne verjamem, ker poznate pozitivne efekte investicijskega zagona na izhod
iz krize.

Iskanje zasebnega partnerja, koncesionarja na aktualnem projektu in izhodiščih je jalov posel. Koncesionar bo moral vložiti recimo 1,4 milijarde €, da bo vozil vlake navzgor. Mes bo "brez vlaganj" vozil vlake navzdol po obstoječi progi, zaviral in ustvarjal reverzibilno energijo, ki jo bo prodajal koncesionarju. Takšnega koncesionarja ni na svetu, ne na Balkanu, niti v Butalah.

Slišati je, da boste ponovno razpisali recenzijo obstoječe vzorne projektne dokumentacije z namenom
ugotavljanja velikosti projektirane investicije. Škoda denarja – glej priloga – cena dvotirne proge.docx.
To je samo ena postavka, ki jo bo recenzija med drugim ugotovila. Projekt bo torej stal še več od obravnavanih
1.400 mio €

Slovenija je resnično mala država. Večji del aktivne projektantske specializirane stroke je pri tem projektu že
sodeloval. Zato sedaj lojalno molčijo. Le sprožite razpravo, v nekem trenutku bodo vsi tisti, ki niso sodelovali tudi pri izboru trase in umeščanju "navohali", da bo
možno izdelati še en projekt. Takrat se bodo oglasili in podprli predlagani "b" scenarij za realno polovično ceno.

Mislim, da je najboljša moja modelna predlagana Y rešitev! 
Prilagam nekaj ugotovitev za lažje razumevanje celote.

Pa lepo pozdravljeni!
Miro Volčanšek

Priloga:
cena dvotirne proge.docx.
priložene ugotovitve.

Ni komentarjev:

Objavite komentar