petek, 30. marec 2018

Cirkularno pismo 6


Sent: Sunday, april 02, 2018 8:02 AM

Cirkularno pismo št. 6
Spoštovani v skupini!
Kot vidite v nadaljevanju še vedno ni odziva na moje proteste, pobude in predloge v zadevi 2. tir. Kljub odstopu Cerarja in drugega dogajanja. Tudi novinarstvo se še vedno ne odziva. Poslal sem pismo za g. Cerkovnika na pp29 v sobotni prilogi in tudi pismo za dr. Zgonca. To naj bi bilo še zadnje moje opozorilo, potem bo prepozno, če bodo res pričeli s pripravljalnimi  deli.
Prilagam vam vsa 3 pisma kot so bila poslana:
Pa lepo pozdravljeni!
Miro Volčanšek

Spoštovani g. Urbas. Odgovorni urednik!

To pismo bom poslal ga. Mojci Demšar za objavo v sobotnem PP 29. Ona po vaših kriterijih ne sme kot prilogo objaviti časovnice. Morda ji dovolite izjemo, da bo zadeva razumljiva. Dobro bi bilo tudi objaviti pismo dr. Zgoncu.
Pravite, hvala za poslano, menim, da vaš predlog ne ustreza našim novinarskim standardom, zato me objava ne zanima. ………Uroš Urbas
Cerarja in njegov SMC smo volili na osnovi etike in morale, v upanju, da bo to neka nova poštena politika. Žal, ……..

Imate možnost, da pošljete novinarko Matejo Babič na intervju k Cerkovniku, dr. Zgoncu, Anju Žigonu in še komu. Vsekakor tudi g. Pipenbaherju, čeprav sta s Kačem in njegovimi uspešno sodelovala pri elegantni novi Beograjski gazeli. Videti je, da je tokrat stroka oz. njen del ugrabila naivno državo. Pipenbaher vam bo povedal, da je ideja premostitve po AC viaduktu nekoliko nora ampak šarmantna. Treba bo ojačati stebre, uklonsko v vzdolžni smeri, verjetno tudi temelje. Povedal bo, da je dvoetažna mostna konstrukcija statično bolj ugodna od enoetažne. V bistvu pa gre zato, da s tako premostitvijo zadosti visoko prečkamo kraški rob, da je možno novo Koprsko  progo priključiti v Kozini in odpadejo dragi zahtevni nesimpatični predori do Divače. To je bistvo moje zamisli in zato tudi pol ceneje.

Vidite, v rokah imate rešitev za novo koprsko dvotirno progo. Tu potem odpadejo vsi politični triki, 2tdk, javna zasebna in druga partnerstva, (to je lahko tema za bodočo strateško novo dolinsko železniško avtocesto skozi vipavsko dolino), odpade Kovačič, zlorabe za predvolilno kampanjo in podobno. Kako ta proga izgleda lahko vidite na mojem blogu   www.mirobrdinje.blogspot.si

Morda sem prebudil vašo profesionalno radovednost? Če vas to še vedno ne mika objaviti, mi povejte kateri desni nevladni časopis je zadosti samostojen od Janševih razbijaških metod, (ki jih ne odobravam), da bi ta gradiva objavil in ne zlorabil. Zadnji čas je. Če bodo začeli s pripravljalnimi deli to bo nepopravljivo, nepotrebno uničevanje narave.

Pa lepo pozdravljeni!
Miro Volčanšek

Priloga: pismo Cerkovniku in ponovno pismo dr. Zgoncu.


Spoštovani g. Cerkovnik!

V nekem smislu sva kolega. Tudi sam sem tako ali drugače vseh 40 aktivnih let vodil projekte. Na stara leta bolj kot inženiring na pripravi dokumentacije.
Občutek imam, da ste v nekem smislu »not padel«, da ste hotel samo voditi velik in zahteven projekt kot izziv.
Zaenkrat vam pošiljam to javno pismo v naprej. Vesel bom vašega komentarja, v nekaj stavkih brez  olepševanja. Tudi kaj po vašem mnenju v mojih tezah in predlogih ne drži ali ni točno? Če bom v naslednjih 14 dnevih takšno vaše pojasnilom dobil, vsaj  ne bom imel razloga, da bi vas dodatno odgovornostno obremenjeval z javno objavo tega javnega pisma v sobotni prilogi pp29. Ali je res tako težko priznati, da vodite napačen projekt in traso? Saj v osnovi ni vaš izdelek?
Obratno, vaš molk bo potrdil moje prepričanje, da ste zavestni pajdaš te vladne in para vladne grupe, ki je ugrabila naivno državo, ki za vsako ceno hoče graditi te tunele in dvakrat dražjo progo. Zakaj, naj potem ugotavlja neka parlamentarna komisija ali NPU. To potem ni več moja domena.

Vidite, v rokah imate mojo rešitev za novo koprsko dvotirno progo. Tu potem odpadejo vsi politični triki, 2tdk, javna zasebna in druga partnerstva, (to je lahko tema oz. model za bodočo strateško novo dolinsko železniško avtocesto skozi vipavsko dolino), odpade Kovačič, zlorabe za predvolilno kampanjo in podobno. V teh naslednjih 14 dnevih se bodo tudi nekoliko razčistile te nepotrebne zdrahe s Kovčičevim referendumom.

Ja, hvala za poslani bilten preko moje hčerke. Lep izdelek a žal napačna trasa in projekt.

Pa lepo pozdravljeni!
Miro Volčanšek
Priloga: javno pismo g. Cerkovniku v wordu.


DRSI, Direktor projekta 2. tir – javno pismo!
Spoštovani g. Cerkovnik!
Vsi v Sloveniji smo enotni, da potrebujemo novo dvotirno Koprsko progo, zelo pa se razhajamo katera trasa in projekt je pravi! G. Cerar se postavlja z najbolj transparentnim projektom, pojasnite pa tisto kar prikriva in molči. Pojasnite in če bo razumljivo bomo umolknili in podprli vaš projekt.
Do sedaj ste bili direktor projekta 2. tir v smislu vodenja projekta. Videti je, da boste sedaj postali tudi investitor, če vam bo g. Leben prenesel to funkcijo z 2tdk-ja. Imate kar smolo. Pred dobrim letom se je vaša direktorica ga. Darja Kocijan razglasila za nepristojno in pristojnost oz. odgovornost prenesla na vas. Imate ministra, ki je velik obešenjak. Spreneveda se in spreminja stališča kot pes teče, (ali kot mu naroči šef?).  Po lastnih zagotovilih bi moral že odstopiti. Ta čas ne bi želel biti v vaši koži.
Ko bo prišel čas poračuna boste glavni dežurni krivec. Zakaj ne obvestite javnost kako težaven je ta projekt? Objavite, da glavni predorski cevi potekata v režimu podzemnega toka vode, ki z velikimi pritiski pomenijo zahtevno zunanjo zaščito predorskih cevi. To so veliki dodatni stroški. Gre za podzemni tok reke Reke, ki se kot Timava pri naselju Štivan pri Nabrežini izliva v morje. Velika težava je tudi prečenje podzemnih tokov predora T2, ki napajajo vodonosnike tudi zajetja Rižane. Vsak sprememba tega toka je lahko katastrofa za 87 tisoč rednih prebivalcev obalnih občin in 3x toliko turistov. Tudi ta zaščita ni poceni in je dodatni strošek. Pokažite izvedbo podzemne postaje in izogibališča nasprotno vozečih vlakov, kakšne dolžine, 1500 m?. To bi lahko odpadlo, v slučaju dvotirne gradnje takoj v enem.
Zakaj ne poveste ljudem, da se po tem projektu ne da graditi dvotirna proga? Ali je druga cev v polnem profilu , ki jo ponuja g. Leben figa v žepu? In oblast ne namerava zares graditi dvotirne proge, samo potolažiti Črnokalce? Potrebno je celotno preprojektiranje že pred začetkom gradnje in seveda nov postopek gradbenega dovoljenja. Sicer bomo za dvotirno progo potem  gradili dva vzporedna  viadukta enega ob drugem in tudi vse ostale premostitve bodo dvojne, tudi premostitvena galerija Glinščica. Moderno se temu reče nebuloza (neumnost). Tudi sicer je gradnja gornjega ustroja in elektro napajanja enotirno s poznejšo dogradnjo v dvotirno progo draga nepotrebna neumnost dvojnost nekaterih stroškov.
Zakaj javno ne razložite, da bo ta projekt enotirne železniške avtoceste »A« standarda resnično stal 1,4 milijarde v enotirni verziji in 2 milijardi v dvotirni verziji. In bo predimenzioniran glede na ostalo koridorno omrežje tudi po vseh rekonstrukcijah v »B« standardu. Toliko kot ste predvideli v svoji profesionalni oceni. Sedanje nižje ocene so samo posledica pritiskov vladajočih oblastnikov.
Zakaj ne obvestite javnost, da se lahko zgodi nadaljnja intenzivna rast Azijsko Kitajskih gospodarstev in posledica enormna rast tvornega prometa skozi severni Jadran. To lahko pomeni tudi intenzivno strateško potrebo po izgradnji  dolinske hitre prave železniške »avtocestne« gradnje skozi Vipavsko dolino v »A« standardu. To potem ne bo več povezava preko Divače. Še posebej če bodo Kitajci realizirali svojo zamisel o železniški svileni poti. Potem si bo Slovenija resnično povrnila najkrajši in najhitrejši železniški koridor, ki ji po geostrateški legi tudi pripada! Vožnja bo trajala slabe pol ure do Borovnice. Ali bodo potem vsi ti silni tuneli 2. tira na razpolago gojiteljem gob šampionov?
Zakaj ne poveste ljudem, da bi bilo najpametneje opustiti ta nesrečni projekt in traso 2. Tira in jo nadomestiti z mojo predlagano traso in projektom. Tudi ta je še vedno zelo moderna nova dvotirna proga Divača Koper, ki pa je seveda pol cenejša. Prihranili bi 600 do 800 mio € in se izognili večini navedenih problemov in drugih, za katere veste vi. Pa še naravovarstveniki bi vam bili zelo hvaležni. Posebej poudarite, da ta gradnja na povezavi v Kozini pomeni tudi hitrejšo gradnjo, ne glede na zamudne upravne postopke, pomeni, da luka Koper že po petem letu po drugi fazi dobi dodatne kapacitete 20 do 30 vlakov dnevno. ( ne leta 2028 po tunelski varianti).  Gre za trifazno gradnjo, enostavnejšo in hitrejšo brez teh silnih tunelov.
To je moj zadnji apel tudi g. Anji Žigonu, Elea i.c., ki je vodil projektiranje in vsem železničarjem in drugim od stroke, ki vedo kaj pomeni ta projekt in »modro lojalno« molčijo. Mene anonimusa pa mediji nočejo objaviti, vsaj večina resnih (režimskih) ne. Že izvlečni tir je donekle napaka, nepopravljiva napaka pa bodo brutalni posegi v naravo za pripravljalna dela! Dr. Zgoncu, idejnemu očetu tega tira, sem napisal posebno pismo, ki ga tudi nočejo objaviti.
Pa lepo pozdravljeni!                                                                           Na Ravnah na Koroškem, marca 2018
Miro Volčanšek
P.s.
Zamenjava projekta pomeni tudi časovno prednost, do 2 leti krajšo gradnjo. Predvsem pa že z 2. fazo dobimo dodatne dnevne kapacitete vlakov, recimo 20 do 30, če bi se gradnja spet zavlekla.
Beri dopis g. Cerkovniku dne 29.12.2016.

Izvleček:

Dr. Zgonc:   V nadgradnjo sodi tudi novogradnja enega ali več tirov ob obstoječi progi, ne glede na njihovo oddaljenost od obstoječega tira. Nadgradnja je primerljiva s pojmom rekonstrukcija po Zakonu o graditvi objektov [MZI, 2012…    (Pomeni gradbeno prijavo).



LP!   MV

Ni komentarjev:

Objavite komentar